2009. augusztus 2., vasárnap

Mystery Gang

Pénteken felautóztunk a Zöldpardonba, dudorogni egy kicsit a kulturdiszkóra.

Az együttes egy hatvani illetőségű rockabilly trió, és mint megtudtam az idén ünneplik tizedik születésnapjukat. Először jártam eme intézményben, eleinte még kicsit feszengtem, mert a bejáratnál nyüzsgött az ifjúság, tojáshéjjal a hátsójukon, de később felszaporodott a "komolyabb" korosztály lélekszáma is.
A koncert kb. másfél órás volt, egyetlen hatalmas lendülettel előadott show, szinte megállás nélkül. Olyan fergeteges volt az egész, hogy akinek nem igazán jön be ez a stílus, azt is magával ragadta. Három tehetséges zenész, sokszor néztem a kivetítőre, mert hihetetlen volt, hogy az énekes élőben nyomja a gitárszólamokat. A nagybőgős is jó, a dobos is, a végén egy szenzációs ritmusszólót adtak elő a bőgő és a két dobverő segítségével, a bőgőn ütve a ritmust. Egy percig nem unatkoztam, végig lebilincselt ez a három fazon, és ez tényleg olyan volt amire minden percben oda kellett figyelni, és követni a zenét, a ritmust az egész testeddel. Tök jóóó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az olvasóközönség