2009. augusztus 14., péntek

Daloskönyv

Egy daloskönyv van a tulajdonomban. Megörököltem. A ház előző tulajdonosáé volt, én megmentettem az utókornak. Megsárgult lapjai jellegzetes illatot árasztanak. Arra gondoltam, a tartalmát megosztom a "nagyközönséggel" is. Aki felismerné az egyes dalokat, énekeket az nyugodtan megírhatja honnan származik, honnan ismeri.

Íme az első:

Jégvirágos hideg tél volt, mikor megismertelek,
virág sem volt, nóta sem szólt, mégis megszerettelek.
Nem tavasszal jöttél hozzám,
a szívemben mégis májust hoztál.
Veled oly szép az élet,
áldjon meg az isten téged.
Legyél az én párom.

(a tördelés nem biztos, hogy megfelel a valóságnak...)

Akácfa-virágos nyár volt, mikor elvesztettelek,
ölelkezve, csókolózva, más karjában leltelek.
Elátkozni kéne téged,
de én inkább megbocsátok néked.
Büszkeségem sutba vágom,
gyere vissza rosszaságom.
Legyél az én párom.

2 megjegyzés:

  1. Eredeti előadója László Imre, de Kadlot (ez hány té?) Karcsi is énekelte.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos egyikről sem hallottam még !

    VálaszTörlés

Az olvasóközönség