2009. augusztus 21., péntek

Filmdömping

Nagyon szeretek filmeket nézni, és sokat is láttam már, a műfaj nem érdekes, csak jó legyen. Az utóbbi pár napban volt két nagyon megrázó filmélményem. Az egyik a Kettős játék (Duplicity) című kémfilm, Julia Roberts és Clive Owen főszereplésével. Na, ennél pocsékabb, zagyvább, minden józan paraszti logikát nélkülöző filmet már rég nem láttam. A párommal csak meredten bámultuk a képernyőt, hátha a következő jelenetből már kiderül valami abból, hogy mi a cselekmény, ki kivel van, és nem igaz, hogy ennyire stupidok vagyunk, hogy egy kukkot nem értünk belőle. Túlbonyolított, töméntelen dögunalom.
A másik igen csak negatív katarzist nyújtó alkotás: Utazás a Föld középpontja felé. Nem igazán értem, mi indított arra, hogy elindítsam a lejátszót, hiszen a főszereplő személyéből (Brendan Fraser- Múmia sorozat) már rájöhettem volna arra, mit is várhatok. Végig arra gondoltam: nem igaz, ilyen nincs, hogy valami ennyi pénzért ilyen gagyi legyen! Hősnek éreztem magam , amiért végignéztem. Pedig úgy szeretném a jó kalandfilmeket is! Ez nem volt az. Ez egy nagy adag fekália. És hülye voltam, hogy időt pazaroltam rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az olvasóközönség