2010. február 1., hétfő

Paulo Coelho: INSPIRÁCIÓ

Karácsonyra kaptam legkedvesebb nagynénéméktől ajándékba Paulo Coelho Inspiráció című 2010-es  naptárát. A kiadvány mind külcsínyét, mind belbecsét tekintve is kiváló. Az író legismertebb és leghíresebb műveiből vannak benne idézetek, minden hétre egy-egy.

Íme a mostani:
Február = Kreativitás

"Engem az életben a kíváncsiság, a kihívások érdekelnek, és a jó harc győzelmei és vereségei. Sok sebet hordozok, de hordozok magamban olyan pillanatokat is, amelyek soha nem történtek volna meg, ha nem merészkedek túl saját határaimon." - Nem vagyok boldog

"Minden percben, minden pillanatban egyre nőtt bennem ez az érzés, és folyamatosan alakított. Ismét hinni kezdtem a jövőben, és - lassacskán - ismét hinni kezdtem Istenben." - A Piedra folyó partján ültem és sírtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Irattár

Az olvasóközönség