2009. október 12., hétfő

Jeff Abbott: Sokk

Megint krimi, azaz thriller. Egyik kedves törzsvevőm ajánlotta, mondván lenyűgöző, lehengerlő. Szó ami szó, valóban lehengerelt, mert az író annyi csavart rakott bele, hogy alig tudtam követni, többször vissza kellett lapoznom, hogy rájöjjek a történések sorrendjére, és hogy ki-kicsoda. Úgy látszik a túl sok rejtvény meghaladja az értelmi képességeimet.
Miles Kendrick egy gyilkosság szemtanújaként tanúvédelemben részesül. Állandó rémálmok kínozzák, mert meg van róla győződve, hogy ő ölte meg a legjobb barátját, ebből kifolyólag lett egy kicsit elmeroggyant. A pszichiátere egy különös szívességre kéri, és ezáltal belekeveredik egy titkos gyógyszerkísérletbe, amelyben több millió dollár forog kockán. Innentől kezdve a nyájas olvasó, vagyis én, egy kissé elveszti a fonalat. Mindenki gyanúsít mindenkit, de ez még nem elég, állandóan agyba főbe verik egymást, felrobbantják, kínozzák és le is lövik az ellenségnek vélt egyéneket. Egyik fordulat követi a másikat, senki nem az , akinek vagy aminek először gondoljuk, néhol nem találtam a logikát, na mindegy, végigolvastam. Nem ő lesz az új kedvencem, pedig vettem egy másik regényt az írótól, majd pár hét múlva adok neki még egy esélyt, hátha csak az én agyam volt egy kicsit lelassulva az olvasáskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Irattár

Az olvasóközönség