2009. május 30., szombat

Star Trek

Mivel a fiam részéről folytonos nyomásnak voltam kitéve, ma megtekintettem a Star Trek című filmet, a legújabbat. A műfaj nem áll távol tőlem, bár nem vagyok igazi fanatikus, jó pár részt láttam az Új nemzedékből, illetve a Deep Space Nine-ből, tehát némi fogalmam van erről a világról. Különösebb katarzist nem éltem át a film nézése közben, de egy másfél órás kikapcsolódásnak tökéletesen megfelelt. A sztorit értettem, a látvány pazar, a poénok ott voltak ahol kellett, és a színészeket is elég jól kiválasztották. Minden esetre ez a Kirk sokkal szimpatikusabb, mint az eredetiben William Shatner, és jobban is néz ki. Kicsit furcsa volt nekem a humor és a helyzetkomikumok kihasználása, amit eddig nem tapasztaltam a sorozatoknál, de számomra ez azt bizonyítja, hogy végre nem vették magukat véresen komolyan a film készítői. A lényeg, én nem váltottam volna rá mozijegyet, de megért annyit, hogy letöltsem a netről és dvd-n megnézzem.


Bővebb és jóval kimerítőbb kritikát cseppfiam tollából az az alábbi linken lehet olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az olvasóközönség