2009. május 28., csütörtök

Most olvasom

Ma kezdtem el reggel Jasper Fforde: A Jane Eyre eset c. regényét, de csak a hetvenvalahányadik oldalig jutottam, mert rájöttem, hogy ez nem a boltba való, ahol folyton félbeszakítanak, oda kell rá figyelni. Ezért ebédszünetben tallóztam egy kicsit Anyu könyvespolcán, és ráakadtam a Szerelmes felhőre. Belenéztem, és az ragadott meg benne, hogy ezt a könyvet még anno 1980-ban kaptam Karácsonyra az akkori legjobb barátnőmtől, és azóta ott lapult a polcon. Délután majdnem végeztem vele, de közben dolgoznom is kellett, ezért csak később fogok róla bővebben írni. Most csak ízelítőnek egy rövidke idézet:
" Gyorsan múlik az idő ezen a világon. Az időt a madarak viszik a hátukon. Amikor szárnyukat összecsapják, legyen az ember vagy állat, nőnek a kicsik, vénülnek a nagyok. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az olvasóközönség